COMPLETING MY SUMMER BUCKET LIST *IN ONE DAY*

शेयर करें
एम्बेड करें
  • 18/08/2019 को प्रकाशित
  • why not do it all at once... right?
    ✩ MY PODCAST ✩
    ✭ listen on SPOTIFY: bit.ly/StupidGeniusShow
    ✭ listen on APPLE PODCASTS: bit.ly/StupidGeniusPod
    ✭ or just search "Stupid Genius" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
    ✭ podcast merch NOW AVAILABLE: shopemmachamberlain.com/products/stupid_genius_podcast_hoodie
    ✩ MERCH ✩
    ✭ shopemmachamberlain.com
    ✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
    ✭ instagram: _emmachamberlain
    ✭ twitter: emmachamberlain
    ✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
    ✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
    I LUV U,
    -emma chamberlain
  • मनोरंजन

टिप्पणियाँ • 18 261

  • Cecilia Mitchell
    Cecilia Mitchell घंटे पहले

    Me watching this for the 100th time because her white and blue outfit is SOOOO CCUUUUTTTEEE

  • Maya Gage
    Maya Gage 2 दिन पहले

    7:31 EMMA THOSE ARENT FORKS

  • HOLO CHOCOLATE
    HOLO CHOCOLATE 2 दिन पहले +1

    "I just put random ass nuts in my mouth"
    - Emma Chamberlain 2019

  • rosie torres
    rosie torres 3 दिन पहले

    hi emma u prob wont see this but i live near central middle school and u went there so

  • John Vazquez
    John Vazquez 3 दिन पहले +1

    People are just so nasty and mean all because she didn’t die her hair......Really? Lmao people like WHAT!!

  • Munchkin Snow
    Munchkin Snow 4 दिन पहले

    Do you hav tik tok :3

  • Xaviers Carrot Day
    Xaviers Carrot Day 5 दिन पहले +2

    I COULDN'T STOP LAUGHING WHEN SHE WAS TALKING ABOUT NUTS LMFAO

  • Eileen Gold
    Eileen Gold 7 दिन पहले

    Sis you should get yourself some hips and a booty with all the YT coin you're making lol

  • Eileen Gold
    Eileen Gold 7 दिन पहले

    Her screen cracked and she's getting a whole new phone the same day...

  • Eileen Gold
    Eileen Gold 7 दिन पहले

    I'm here for the first time bc I wanted to see what's the hype about... Can someone explain why she is so aggressive and vulgar? She wants to be "different" from other girls so hard, it's kinda sad to watch...

  • Emily Feldmann
    Emily Feldmann 7 दिन पहले +1

    I’m literally in a fort right now, I think I’m turning into u 😂😂😂😂

  • Emily Feldmann
    Emily Feldmann 7 दिन पहले +1

    1:35 I have that same basket 🤩

  • Erin Sweeney
    Erin Sweeney 7 दिन पहले

    can we have an update not he suculant

  • Ava Martinucci
    Ava Martinucci 8 दिन पहले +1

    7:31 she said forks, but they were knives 😂

  • SliMe ViBes
    SliMe ViBes 8 दिन पहले

    me :gets a new iphone every five years emma : gets a new iphone evry 10 days

  • Omar Delawar
    Omar Delawar 9 दिन पहले +1

    When she's like "wait...how come I can't come up with any ideas?"
    I am like: "Ideas is what I do, I wish there was a market place for ideas, I'd be rich".

  • Addie G
    Addie G 9 दिन पहले +5

    emma: cracks a little part of her phone
    also emma: i need to get a new phone
    me: the whole screen basically comes off
    also me: it still works i don’t need a new phone

  • jawad A
    jawad A 10 दिन पहले

    Why no one tlaking about her putting plants in the shadows no sun grt

  • fruitlux
    fruitlux 10 दिन पहले

    has she ever heard of screen protectors for your phone..

  • Tristan Hillock
    Tristan Hillock 11 दिन पहले +1

    Who else died when the water balloon fell off the side of the apartment

  • vsco betch
    vsco betch 11 दिन पहले +5

    why is no-one talking about how she males a knife a fork when she did the popsicles

  • xo fliqs
    xo fliqs 12 दिन पहले

    Who else cracked up at 1410

  • thicky Nicky
    thicky Nicky 12 दिन पहले

    My favorite kind of nuts? Um....



    My boyfriends
    I'm okay

  • Jules Gaming
    Jules Gaming 13 दिन पहले +1

    was i the only one practically dying when she threw the waterballoon at her head and it went over the edge

  • Allie Gurlea
    Allie Gurlea 13 दिन पहले +1

    14:10 omg best video clip ever🤣

  • Marni Kramer
    Marni Kramer 13 दिन पहले

    12:40 dead

  • BioNerd
    BioNerd 14 दिन पहले

    I’m not subbed but I keep seeing this girls videos in trending and I think she’s a massive idiot but I love her.

  • brooklyn s.
    brooklyn s. 14 दिन पहले +1

    emma: i just got a good parking spot, i think that’s good luck.
    5 seconds later:
    emma:i just cracked my phone

  • shiny x
    shiny x 14 दिन पहले +1

    Wow this is like watching a bipolar person who is just 100% manic.

  • Koya Kleen
    Koya Kleen 14 दिन पहले

    Okay but is no one gonna talk about how she cracked her phone and was talking about getting I new one my broke - could never

  • Kurt • Apostol
    Kurt • Apostol 14 दिन पहले

    When she did everything in 1 day!

  • Sassy Sistas
    Sassy Sistas 15 दिन पहले

    ur actually so pretty

  • Maddie Tran
    Maddie Tran 15 दिन पहले

    14:10 made me laugh so hard

  • Gypo Gault
    Gypo Gault 15 दिन पहले

    Dees nuts are the best

  • Mikka
    Mikka 15 दिन पहले

    Did she said child birth instead of child hood?

  • Slytherin Queen
    Slytherin Queen 15 दिन पहले

    You spelled marshmallow wrong. 😂

  • Yareli Castaneda
    Yareli Castaneda 16 दिन पहले

    OMG YOUR HAND WRITING IS SO NEAT

  • Victoria Rosati
    Victoria Rosati 16 दिन पहले

    “I love when I don’t fuck things up” Same Emma same AHAHAH

  • emily jerez
    emily jerez 16 दिन पहले

    puts plant in a window with no light. good job Emma.

  • Emma Lambrecht
    Emma Lambrecht 16 दिन पहले

    Hello!! Is anyone watching in 2020? 🌻💜

  • C
    C 17 दिन पहले +4

    Who else noticed that she wrote fucket instead of bucket😂🤔

    • C
      C 13 दिन पहले

      Imogen Allamby she technically did ngl🤔but I just thought it was funny😂

    • Imogen Allamby
      Imogen Allamby 13 दिन पहले

      READ IT

    • Imogen Allamby
      Imogen Allamby 13 दिन पहले

      Carina Calixto she didn’t

  • Kaylee Shanks
    Kaylee Shanks 17 दिन पहले

    when the water balloon flew off the balcony I laughed and snorted so hard I hurt my throat

  • U lol
    U lol 17 दिन पहले +1

    Why was this the laziest summer bucket list

  • Cubing Animations
    Cubing Animations 17 दिन पहले +12

    Emma: “I think we’re gonna have a great day”
    Literally 2 seconds later: “I just cracked my phone looks at this s*it”

  • nia
    nia 17 दिन पहले

    7:32 that is not a fork omg lmao

  • Vanessa Grace
    Vanessa Grace 17 दिन पहले

    Damn, really cool of you to come out as a Teen. Stunning And Brave

  • Kids Tutorials
    Kids Tutorials 18 दिन पहले +1

    Plums are the best

  • Rebecka T
    Rebecka T 18 दिन पहले

    14.10 haha when the balloon went down from the balcony😂😂feel bad for the person below😂

  • The Weekly Special
    The Weekly Special 18 दिन पहले

    Wooden forks 😑😂😂😂

  • Dakota Brunton
    Dakota Brunton 18 दिन पहले

    14:10 AHAAAHAHAHAH i dieddddddddd

  • itsgabby yes
    itsgabby yes 18 दिन पहले

    You are funny😂😂

  • Reeve H
    Reeve H 19 दिन पहले

    Where are her blue leggings from!!

  • allie m rice
    allie m rice 19 दिन पहले +9

    no one:
    emma: *holds up wooden knifes* don’t ask me why i have these wooden forks

    me too

    • mia yousey
      mia yousey 13 दिन पहले +1

      i loved that part lol

  • Nathaniel Moralez
    Nathaniel Moralez 19 दिन पहले

    9:17-9:35
    are we just gonna ignore the fact that she said that?

  • Marie-Louise Smith
    Marie-Louise Smith 19 दिन पहले

    Did she say forks wow Emma great job 😂love u ❤️

  • Tyler Henderson
    Tyler Henderson 19 दिन पहले +2

    I swear that says summer “fucket” list 🤣

  • bratz_ babyyy
    bratz_ babyyy 19 दिन पहले

    Cashews and hazelnuts to die for

  • Carolina Mendoza
    Carolina Mendoza 19 दिन पहले +2

    She is so freaking rich she literally just cracked a lil her phone and she is buying a new one

  • Sunset Valley
    Sunset Valley 19 दिन पहले

    14:06 hahhaha

  • Kevin Fernandez
    Kevin Fernandez 20 दिन पहले

    LOL