YoungBoy Never Broke Again - Dirty lyanna (Official Video)

शेयर करें
एम्बेड करें
  • 12/12/2019 को प्रकाशित
  • YoungBoy Never Broke Again - Dirty lyanna (Official Video)
    Stream/download Dirty lyanna:
    youngboy.lnk.to/DirtyIyannaID
    Subscribe for more official content from YoungBoy NBA:
    youngboy.lnk.to/Subscribe
    Connect with YoungBoy Never Broke Again:
    www.youngboynba.com
    nbayoungboy
    GGYOUNGBOY
    nba_youngboy
    www.soundcloud.com/nba-youngboy
    neverbrokeagain.com
    The official IN-plus channel of Atlantic Records artist YoungBoy Never Broke Again. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.
  • संगीत

टिप्पणियाँ • 27 025

  • KEN
    KEN 51 मिनट पहले

    yb wtf💀💀💀 dis shii not it

  • Bruce Juice
    Bruce Juice 51 मिनट पहले

    Shit fuegooo 🔥🔥💆🏽‍♂️

  • Joseph Rivera
    Joseph Rivera 51 मिनट पहले

    This trash 💀💀

  • Arlaina Starks
    Arlaina Starks 52 मिनट पहले

    YB ain't shit 😂😂😂😂 Love this song though

  • Oreo Narcissist
    Oreo Narcissist 53 मिनट पहले

    GO WATCH MY LAST IN-plus VIDEO I SET NBA YOUNGBOY UP

  • yasmin Blankenship
    yasmin Blankenship 53 मिनट पहले

    My fav song by him 🖤🤝

  • Xarny
    Xarny 53 मिनट पहले

    This is just ignorant, now when people refer to MJ’s version they’re gonna be thinking of this crap. Thanks for ruining a great song🥴

  • Cory Warren
    Cory Warren 53 मिनट पहले

    This some Michael Jackson type song

  • LilReco Official
    LilReco Official 53 मिनट पहले +1

    Subscribe to me

  • Bosstho 895
    Bosstho 895 54 मिनट पहले +1

    🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸

  • Jokequen Ferguson
    Jokequen Ferguson 54 मिनट पहले

    Jaylon

  • Gold Nectar
    Gold Nectar 54 मिनट पहले

    So are we all just going to ignore the fact that Young Boy basically dropped the SICKEST remixed version of Dirty Diana by Michael Jackson?

  • No Signal Gaming
    No Signal Gaming 54 मिनट पहले

    That was a perfectly good Dodge Charger 😕😕😕

  • Zac W.
    Zac W. 54 मिनट पहले

    Why she do the hellcat like that tho 😔😂

  • Jason Bostick
    Jason Bostick 54 मिनट पहले

    Sounds like a song you’ll never hear unless you accidentally pushed play !!!

  • Jaylon Fleming
    Jaylon Fleming 54 मिनट पहले

    Younis

  • Jokequen Ferguson
    Jokequen Ferguson 54 मिनट पहले

    Jaylon

  • We are Legends
    We are Legends 55 मिनट पहले

    in-plus.biz/vidiyo/iLt7fhBGeN4-vidiyo.html

  • Amanda Checilia
    Amanda Checilia 55 मिनट पहले +1

    That's lit🔥

  • Mahly mahl At law
    Mahly mahl At law 55 मिनट पहले

    This is awful.

  • Футбол Звезды
    Футбол Звезды 55 मिनट पहले +1

    @ alanwalkermusicmax
    Instagramm follow

  • Angelo Peyton
    Angelo Peyton 55 मिनट पहले

    I dont know why 0:13 is so funny to me lmao

  • BeUnotATVrobot
    BeUnotATVrobot 56 मिनट पहले

    Black people need Agape Love in their community in the United States... Not Hollywood's false love...

  • Remy M
    Remy M 56 मिनट पहले +1

    Nba hee hee😂

  • Prez Fool
    Prez Fool 57 मिनट पहले

    🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐

  • Philly allday
    Philly allday 57 मिनट पहले +1

    Idk what was more trash Nick Cannons diss or this weak shit 💩🗑

  • skait174
    skait174 57 मिनट पहले

    Mike is SPINNING rn

  • QuaiSlim
    QuaiSlim 57 मिनट पहले

    Thank god he trying to switch it up

  • skait174
    skait174 58 मिनट पहले

    An American travesty.
    Stop calling all black made, not-singing songs, "hip hop."
    Hip Hop nvr agreed to u doing that.

  • C.N Art & Graphics
    C.N Art & Graphics 58 मिनट पहले

    This version of Dirty Diana is ELECTRIC!!

  • MrHulk223
    MrHulk223 58 मिनट पहले

    Dirty iyanna is actually flyod mayweathers daughter

  • Gareth Reid
    Gareth Reid 59 मिनट पहले

    💩💩💩

  • Bunny Taliban
    Bunny Taliban 59 मिनट पहले +1

    Micheal rolling in his grave rn

  • Shemar Middleton
    Shemar Middleton 59 मिनट पहले

    This is definitely striking over 20 mill in a week 😂

  • Darkenes OMC
    Darkenes OMC 59 मिनट पहले

    Y’all hatin On this nigga but y’all still broke asf Nd still go to work 😂😂
    This is fire 🔥
    Keep doing you bro fuck these haters

  • Dxevonn Music
    Dxevonn Music 59 मिनट पहले

    Michel Jackson is coming for yo ass

  • kevin venturs
    kevin venturs 59 मिनट पहले

    People really hear this shit

  • eric rojas
    eric rojas घंटे पहले +1

    The Weeknd remix of dirty Diana 🔥🔥🔥

  • j roccavelli unboxing/reviews
    j roccavelli unboxing/reviews घंटे पहले +1

    Video of the year goes to youngboy lets argue 🏆👏💯

  • Ai Sinatra
    Ai Sinatra घंटे पहले

    Disrespectful bitch

  • Playa Goon
    Playa Goon घंटे पहले

    Mfas hatin on yb like they ass wasnt inna liVin room danxin to this hoe when they was lil mane fukk det yb snapped like he always do this mane got too muxh money now I to rap about the same shit let bruh keep buildin det legaxy he already got‼️GOAT🐐🐐🐐🐐🐐🐐

  • Anti Riku
    Anti Riku घंटे पहले

    yeh im honestly not feeling this one

  • Taboris Martin
    Taboris Martin घंटे पहले

    It go hard 💯

  • D.Maintain
    D.Maintain घंटे पहले

    My guy he think he Micheal Jackson

  • DaPlug
    DaPlug घंटे पहले

    Youngboy a real nigga he play xbox

  • LESANE KROOKS
    LESANE KROOKS घंटे पहले

    Ain’t gone lie don’t nobody do numbers like young boy

  • MuRk Stompz
    MuRk Stompz घंटे पहले

    This Is Heat 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Jeffrey Brown
    Jeffrey Brown घंटे पहले

    Throw the whole artist away. This sound like some shit that only sound good when you high. lol

  • MrHulk223
    MrHulk223 घंटे पहले

    Absolutely nobody
    Young boy: DIE!

  • Juan martinez
    Juan martinez घंटे पहले

    Get rich making trashy ghetto doper 'music' .

  • Clqrii
    Clqrii घंटे पहले

    this song is Str8 shit this nigga can’t rap

  • Franchesca Sledge
    Franchesca Sledge घंटे पहले

    Iyanna: kentrell write a song about me
    NBA Youngboy: 🗣 Dirty Iyanna

  • ca mo
    ca mo घंटे पहले

    who is into niggas singing tbh

  • BreadWinners Association
    BreadWinners Association घंटे पहले

    Ruined Michael Jackson song

  • Chad Marbles
    Chad Marbles घंटे पहले

    Lit Michael Jackson remix

  • The Hole in Dans Sock
    The Hole in Dans Sock घंटे पहले

    Wonder if he had to throw some cash at Michaels estate.

  • LAVALORDZ UNIVERSE 2
    LAVALORDZ UNIVERSE 2 घंटे पहले

    My ears hurt. Lil dude is Tone deaf. Google LavaLordz to hear real Great music! in-plus.biz/vidiyo/6OFUb03ZVLU-vidiyo.html

  • Not Trix
    Not Trix घंटे पहले

    This is not rap. Tf is this shit.

  • Cody Gillard
    Cody Gillard घंटे पहले

    Nigga sucks at cod😂

  • Vktr Omegx
    Vktr Omegx घंटे पहले

    This video explains relationships 2019. Toxic. We gotta do better. Especially black women and men